گالری پرده مستجابی

معرفی کامل خدمات گالری پرده مستجابی

چت آنلاین با گالری پرده مستجابی

معرفی کامل خدمات گالری پرده مستجابی

گالری پرده مستجابی با بیش از نیم قرن تجربه و کار در زمینه دوخت و فروش پرده یکی از بهترین و متنوع ترین گالری های پرده در شیراز می باشد. اکثر مردم در شهر شیراز این گالری پرده را می شناسند شما نیز اگر قصد خرید پرده را دارید حتما به این پرده سرا برای دیدن نمونه کارهای متنوع سر بزنید. همچنین جالب است بدانید که پارچه های به کاربرده شده در پرده های این گالری از پارچه های ترک، اسپانیا و ایتالیا و برترین برندهای پارچه دنیا می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا دیگر خدمات مرتبط به این گالری را به شما معرفی کنیم.

معرفی کامل خدمات گالری پرده مستجابی

خدمات گالری پرده مستجابی

  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی – کاغذ دیواری، لمینت و انواع دیوارپوش و کف پوش
  • بیش از 200 آلبوم کاغذ دیواری با طرح های متنوع از برندهای روز دنیا
  • انواع پرده های پارچه ای ترک ، اسپانیا و ایتالیا و برترین برندهای پرده دنیا
  • انواع پرده زبرا در طرح ها و رنگ های مختلف

برای مشاهده طرح و سبک های بیشتر پرده ها و همچنین خدمات دیگری که در بالا ذکر شد حتما به اینستاگرام پرده فروشی مستجابی سر بزنید.

اینستاگرام: mostajabi.curtain

خدمات گالری پرده مستجابی

آدرس گالری مستجابی:

شیراز ، چهارراه پارامونت، اول لطفعلی خان زند، سمت چپ، فروشگاه سوم

شماره تماس: 0713230751309171179394

ست کردن کاغذ دیواری با پرده

یکی از نکاتی که به زیبایی خانه شما در قسمت پذیرایی و یا حتی اتاق ها کمک می کند ست کردن پرده و کاغذ دیواری با یکدیگر است. این ست کردن دارای اصول خاصی می باشد برای مثال اگر شما برای کاغذ دیواری طرحی شلوغ را پسند کرده اید برای پرده ها باید از طیف رنگی همان کاغذ دیواری را استفاده کنید اما طرح پارچه را کاملا ساده انتخاب کنید و یا بر عکس.

گالری پرده مستجابی با بهره گیری از هنر و سلیقه افراد کاربلد و متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی و و پرده بهترین گزینه ی انتخابی را نسبت به نقشه خانه، وسایل و سلیقه شما پیشنهاد می کنند و شما می توانید تمامی خدماتی که در بالا ذکر کردیم را با خیالی آسوده به تیم حرفه ای و باتجربه این گالری بسپارید.

گالری مستجابی

استفاده از پرده زبرا

داشتن نور کافی به داخل ساختمان یکی از مسائلی می باشد که همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده که با استفاده از پرده های زبرا این مورد کاملا حل شده است چراکه با استفاده از این نوع پرده ها می توانید میزان نور ورودی به خانه را با توجه به خواست خود کنترل کنید. اگر قصد خرید این پرده پر کاربرد برای آشپزخانه، اتاق خواب یا حتی پذیرایی دارید می توانید از تنوع کاری و رنگی در گالری مستجابی استفاده کنید.

لمینت و کفپوش

استفاده از کفپوش و لمینت در فضای داخلی خانه بسیار تاثیرگذاز خواهد بود. هم کفپوش ها و هم لمینت ها دارای تنوع رنگی زیادی هستند که با توجه به متراژ و دکور خانه بهترین طرح و رنگ به مشتریان عزیر در پرده سرای مستجابی پیشنهاد خواهد شد.

تمامی خدماتی که در این گالری ارائه می شود همانند کاغذ دیوار، پرده، لمینت و کفپوش ها دارای آلبوم انتخاب رنگ و طرح می باشند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *