شرح کامل خدمات دکوراسیون داخلی رویال دکور

چت آنلاین با دکوراسیون داخلی رویال دکور

دکوراسیون داخلی رویال دکور

اگر بخواهیم دکوراسیون داخلی را در یک جمله به شما شرح دهیم باید گفت هماهنگ سازی طرح کشیده شده برای جلوه بخشیدن رنگ ها، اثاثیه و سایر اشیا در یک ساختمان با توجه به نقشه آن را دکوراسیون داخلی می گویند. اگر قصد طراحی و اجرای دکوری خاص را دارید ما به شما دکوراسیون داخلی رویال دکور در شیراز را معرفی می کنیم. این دکوراسیون داخلی با داشتن تیم حرفه ای و کاربلد علاوه بر انجام صفر تا صد پروژه های دکور، خدمات جداگانه ای را به شما ارائه می دهند که در ادامه درباره همه آن ها صحبت خواهیم کرد همراه ما باشید.

دکوراسیون داخلی رویال دکور

خدمات کامل رویال دکور

  • فروش و دوخت انواع پرده
  • ست پرده، كوسن و كاغذ ديواری
  • كلكسيون كامل پرده های زبرا با قابليت هوشمند سازی
  • کاغذ ديواری مدرن و کلاسیک
  • نورپردازی و اجرای کناف
  • طراحی و اجرای کابینت

نمایندگی فروش لمینت

نمایندگی فروش کاغذ ديواری

رویال دکور نمایندگی کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک PLENZO ،ARNIKA ،OUBO DESIGN در شیراز می باشد. تمامی برندهای معرفی شده که این دکوراسیون نمایندگی رسمی آن ها را بر عهده گرفته دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند. پس از مراجعه تمامی آلبوم های برند های مختلف را می توانید با دقت مشاهده کنید و از بین طرح و رنگ های متنوع بهترین گزینه را نسبت و به سلیقه و پیشنهاد مشاوران انتخاب کنید. بعد از انتخاب کارشناسی به ساختمان مورد نظر شما فرستاده خواهد شد و با اندازی گیری دقیق تعداد رول های مورد نظر را مشخص کرده و تیم نصب را می فرستند.

نمایندگی فروش لمینت

علاوه بر نمایندگی هایی که رویال دکور برای کاغذ دیواری با آن ها کار می کند برای لمینت های کف ساختمان نیز با برند باکیفیت و پرطرفدار CLASSEN که محصول شرکت آلمان می باشد کار می کند. برند CLASSEN دارای طرح و رنگ های متنوع برای لمینت می باشد که شما می توانید از روی نمونه های موجود در فروشگاه گزینه ای مناسب را برای کف انتخاب کنید.

نمایندگی فروش و دوخت پارچه های پرده ای

اگر طرح و مدل پرده ای را در گوگل و یا خانه دوستان و آشنایان خود دیده اید فقط کافیست عکس آن را به تیم حرفه ای دکوراسیون رویال دکور نشان دهید. افراد حرفه ای و کاربلد در زمینه دوخت پرده با استفاده از بهترین پارچه های ایتالیایی و ترک VOGUE ،MUSSO DURANI ،OZIL اقدام به دوخت خواهند کرد، علاوه بر دوخت نمونه های آماده از برندهای معرفی شده را برای فروش نیز دارند.
دکوراسیون داخلی رویال دکور

آدرس دقیق دکوراسیون رویال دکور در شیراز

برای مشاهده نمونه های کاغذ دیواری، پرده، لمینت و… می توانید با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید و با هماهنگی به آدرس آن ها مراجعه کنید:
آدرس: شیراز، سی متری سینماسعدی، نبش چهارراه ذوالانوار
شماره تماس: 0713234249909172921305
اگر علاقه به مشاهده پروژه های موفق مختلف رویال دکور دارید می توانید به آدرس اینستاگرام این گروه طراحی و دکوراسیون داخلی سر بزنید.
اینستاگرام: royal.decor.shiraz

دکوراسیون داخلی رویال دکور

پروژه بازسازی ساختمان تیم رویال

تیم طراحی و پیاده سازی رویال دکور پروژه های بازسازی ساختمان را از صفر تا صد برعهده می گیرند شما می توانید با خیالی آسوده بازسازی ساختمان خود را به آن ها بسپارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *