فروش ورق کرکره در شهرک صدرا

فروش ورق کرکره در شهرک صدرا

ورق کرکره نوعی ورق نازک فرم داده‌ شده فولادی، پلاستیکی و یا آلومینیومی است که کاربردهای خیلی زیادی در صنعت و ساختمان‌ سازی دارد. اگر برای خرید این المان به دنبال مراکز فروش ورق کرکره در شهرک صدرا هستید، در ادامه این مطلب آدرس و شماره تماس برترین فروشگاه های تخصصی فروش ورق کرکره در شهرک صدرا را در سایت رسمی صدرا ساختمان ارائه دادیم. با ما همراه باشید.

لیست بهترین نمایندگی های فروش ورق کرکره در شهرک صدرا 

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 صنایع مفتولی و تولید رابیتس رضا
پاسارگاد شیراز
صدرا 07138325096

قیمت ورق کرکره در صدرا

قیمت ورق کرکره به اندازه، ننوع و متریال اولیه سازنده آن بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت ورق کرکره گالوانیزه از تمام دیگر ورق ها گران تر است. قیمت ورق کرکره سینوسی، ذوزنقه‌ای و شادولاین نیز با هم تفاوت دارد. ورق کرکره گالوانیزه رنگی قیمتی متفاوت با ورق کرکره گالوانیزه معمولی دارد. همه فاکتورهای گفته‌ شده نظیر سایز، رنگ و نوع بر قیمت نهایی ورق کرکره تأثیرگذار هستند. به همین توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت کرکره مورد نظر به مراکز فروش آن مراجعه کنید.

فروش ورق کرکره در شهرک صدرا

کاربردهای ورق کرکره چیست؟

کاربرد هر نوع از انواع مختلف ورق کرکره در بازار با دیگری متفاوت است. در ادامه با رخی از کاربردهای ورق کرکره ای آشنا خواهیم شد:

  • سقف شیروانی
  • زیباسازی یا حصارسازی
  • کرکره مغازه
  • کرکره پارکینگ
  • و…

فروش ورق کرکره ای در صدرا 

برای دوام و مقاومت بالا ورق های کرکره ای در برابر نور، رطوبت، سرما و گرما باید حتما در نظر بگیرید که از فروشگاه هایی خرید خود را انجام دهید که از صحت اعتبار آنها آگاهی دارید. لیستی از این مراکز در جدول بالا ارائه شد.

جمع بندی فروش ورق کرکره در صدرا

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا با تعدادی از مراکز فروش ورق کرکره در شهرک صدرا آشنا شوید. شما می توانید برای استعلام قیمت فروش ورق کرکره در صدرا 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *