طراحی و اجرای تی وی وال در شیراز

طراحی تی وی وال در شیراز | Tv wall شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک می کنیم تا با مراکز طراحی تی وی وال در شیراز آشنا شوید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت طراحی تی وی وال در شیراز و انواع تی وی وال های مدرن، چوبی و کلاسیک را بگیرید. با ما همراه باشید.

مراکز طراحی تی وی وال در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکوراسیون داخلی ایرانیان شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی باغ جنت، مجتمع ایرانیان 09173188894
2 دکوراسیون داخلی برنا شیراز، ستارخان، بین کوچه 3 و 5، مجتمع تجاری بهاران 07136269258
3 شرکت بهینه سازان شیراز، خیابان ستارخان، بین کوچه 6 و 8 09177574727

قیمت تی وی وال در شیراز

با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید متوجه شوید که قیمت تی وی وال در شیراز چقدر است. این بهترین روش برای اطلاع از قیمت روز تی وی وال در شیراز است.

  • متراژ و ابعاد دیوار برای طراحی تی وی وال در شیراز

هر چه متراژ دیوار مورد نظر شما برای اجرای تی وی وال در شیراز بیشتر باشد، شما باید هزینه بیشتری هم برای اجرای آن پرداخت نمایید.

  • سبک و مدل تی وی وال در شیراز

بسته به اینکه از چه مدل تی وی وال در شیراز استفاده می کنید قیمت های متفاوتی را باید برای اجرای آن در خانه های خود پرداخت کنید.

  • متریال مورد استفاده در طراحی تی وی وال

جنس متریال مورد استفاده شما برای طراحی تی وی وال در شیراز از دیگر عواملی است که هزینه نهایی شما را معین می کند.

بهترین طراحی و اجرای تی وی وال شیراز

برای اینکه بدانید کدام یک از مراکز معرفی شده در  جدول بالا تی وی وال های بهتری به شما ارائه می دهند می توانید نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید. برای این کار با شماره های آن ها تماس بگیرید، آدرس اینستاگرام مراکز تی وی وال شیراز را بگیرید و نمونه کارهای آن ها را با هم مقایسه کنید.

برخی از مراکز اجرای تی وی وال سایت هم دارند و می توانید به آن ها مراجعه کنید.

تی وی وال مدرن در شیراز

با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید متوجه شوید که کدام یک از مراکز معرفی شده، تی وی وال های مدرن در شیراز می فروشند. به این ترتیب می توانید موارد مورد نیاز خود را طراحی و اجرا کنید.

کاربردهای تی وی وال در شیراز

تی وی وال ها به فراتر از محل قرارگیری تلویزیون تبدیل شده اند و کاربردهای متنوعی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند. در ادامه به برخی از کاربردهای تی وی وال اشاره می کنیم:

1. تی وی وال به عنوان نقطه کانونی:

تی وی وال می تواند به عنوان نقطه کانونی در هر فضایی، چه در پذیرایی و چه در اتاق خواب، عمل کند. با طراحی و چیدمان مناسب، می توانید توجه افراد را به این نقطه جلب کنید و فضایی زیبا و چشم نواز خلق کنید.

2. ایجاد تقارن و تعادل با تیوی وال:

تی وی وال می تواند برای ایجاد تقارن و تعادل در فضا استفاده شود. به عنوان مثال، می توانید تی وی وال را در مرکز دیوار قرار دهید و در دو طرف آن از قفسه ها یا تابلوهای نقاشی استفاده کنید.

3. پنهان کردن نازیبایی ها:

تی وی وال می تواند برای پنهان کردن نازیبایی ها مانند شومینه های غیر فعال، رادیاتورها و یا نقص های موجود در دیوار استفاده شود.

4. جداسازی فضا:

از تی وی وال می توان برای جداسازی فضاهای مختلف در یک محیط استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از تی وی وال، قسمتی از پذیرایی را به اتاق مطالعه تبدیل کنید.

5. ایجاد فضایی برای ذخیره سازی:

می توانید از قفسه ها و کابینت های تعبیه شده در تی وی وال برای ذخیره سازی کتاب ها، لوازم دکوری و یا سایر لوازم مورد نیاز خود استفاده کنید.

6. نمایش آثار هنری:

تی وی وال می تواند به عنوان فضایی برای نمایش آثار هنری مانند تابلوهای نقاشی، عکس ها و یا مجسمه ها استفاده شود.

7. نورپردازی:

با استفاده از نورپردازی مناسب در تی وی وال، می توانید فضایی دراماتیک و چشم نواز خلق کنید.

8. ایجاد حس و حال:

تی وی وال می تواند به شما در ایجاد حس و حال مورد نظرتان در فضا کمک کند. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از متریال های طبیعی مانند چوب و سنگ، فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید.

9. افزایش ارزش ملک:

تی وی وال می تواند به افزایش ارزش ملک شما کمک کند. زیرا این المان، ظاهری مدرن و شیک به خانه شما می بخشد.

جمع بندی تی وی وال در شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید با مراکز طراحی تی وی وال شیراز آشنا شوید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت طراحی و اجرای تی وی وال در شیراز را بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *