فروشگاه لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا

لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا

یکی از انواع لوازمی که برای دکوراسیون منزل و یا محل کار استفاده میشود، لوازم دکوری و لوکس میباشد. برای خرید این محصولات میتوانید به گالری ها و یا فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان لیستی از بهترین فروشگاه های لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا برای شما تهیه کرده ایم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین فروشگاه های لوازم دکوری و لوکس در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 لوازم خانگی ایران زمین شیراز، شهرک گلستان، روبروی درمانگاه ایران زمین، لوازم خانگی و دکوری ایران زمین 07136215388
2 سرای هنر شیراز شهر جدید صدرا، پاساژ پارمیدا 09399180954

قیمت لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا

به دلیل تنوع بالا در جنس لوازم دکوری و تزئینی، هنگام خرید با قیمت های متفاوتی روبرو خواهید شد. بنابراین برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت بروز محصولات باتوجه به متریال استفاده شده در ساخت آنها، به فروشگاه های فعال مراجعه کنید.

فروشگاه لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا

انواع برند لوازم دکوری لوکس در بازار

برند های زیادی تولید کننده لوازم دکوری و لوکس هستند. بنابراین قبل از خرید محصول مورد نظر، بهتر است با توجه به بودجه مورد نظرتان، برندی که قصد دارید از آن خرید کنید را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از این برند ها اشاره خواهیم کرد.

  • ورساچه
  • ورا ونگ
  • فندی کاسا
  • و….

خرید لوازم دکوری و لوکس در صدرا

برای خرید محصول مورد نظر، بهتر است به فروشگاه های معتبر و فعال مراجعه کنید و پس از مشورت با کارشناسان فروش بهترین خرید را انجام دهید. در جدول بالا لیستی از بهترین فروشگاه لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا را برای شما ارائه دادیم.

توجه!

جمع بندی لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید مراکز فروش لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا را پیدا کنید. با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید استعلام قیمت لوازم دکوری و لوکس در شهرک صدرا را بگیرید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *