فروشگاه لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا

لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد علاقه مند هستند که از بروز ترین لوازم صوتی و تصویری در منزل و محل کار خود استفاده کنند. اگر از افرادی هستید که به داشتن یک سیستم صوتی و تصویری مدرن علاقه مند میباشید، برای خرید این سیستم ها میتوانید به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان، لیست بهترین فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا را قرار دادیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 صوتی،تصویری فرکانس  شهرک صدرا، شهرک قصر قمشه، بلوار عرفان، خیابان 2 نشاط، خیابان نشاط یکم 09173094629
2 صوتی تصویری عزیز  شهرک صدرا، شهرک قصر قمشه، بلوار عرفان 09171046225

قیمت خرید لوازم صوتی و تصویری

برای لوازم صوتی و تصویری قیمت دقیق و مشخصی نمیتوان تعیین کرد. عوامل بسیار زیادی در قیمت این لوازم تاثیرگذار هستند. به طور مثال: شرکت تولید کننده (برند)، کیفیت و اندازه سیستمی که مورد نظرتان است. برای اطلاع دقیق از قیمت های بروز، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا

برندهای برتر لوازم صوتی و تصویری در بازار

برای خرید لوازم صوتی و تصویری برند های مختلفی وجود دارد، که میتوانید با توجه به توقعی که از سیستم مورد نظر خود دارید، از میان آنها بهترین را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین برند ها را معرفی خواهیم کرد.

  • پاناسونیک
  • سامسونگ
  • ال جی
  • ایکس ویژن
  • سونی
  • توشیبا
  • و….

فروشگاه لوازم تصویری و صوتی در شیراز

برای خرید بهترین سیستم با توجه به بودجه مورد نظر، بهتر است با افراد متخصص و کارشناسان فروش در تماس باشید. در جدول بالا لیست بهترین فروشگاه لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا برای شما ارائه شد.

جمع بندی لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا

تعدادی از مراکز لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت فروش لوازم صوتی و تصویری در شهرک صدرا با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *