بهترین جوشکار در شهرک صدرا

بهترین جوشکار در شهرک صدرا

جوشکاری از مهم­ترین عملیات در ساخت و ساز است. جوشکاری و جوش زدن ابزارآلات فلزی و آهنی عملیاتی بوده که سال­‌ها در صنایع مختلف نقش آفرینی کرده و جایگاهی اساسی در پیشبرد ساخت و سازها داشته است. در این مقاله از سایت صدرا ساختمان لیستی از بهترین جوشکار در شهرک صدرا را در جدول زیر ارائه دادیم.

لیست بهترین جوشکار های شهرک صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گروه جوشکاری  شهر جدید صدرا 09171152088
09387279696
2 جوشکاری سیار پارسایی  شهر جدید صدرا 09170658595

هزینه جوشکاری سیار در شیراز

گاهی برای راحتی بیشتر از جوشکاری سیار استفاده میکنیم، که شرایط و هزینه‌­های متفاوتی به همراه دارد. در ادامه خواهیم دید که چه عواملی بر قیمت جوشکاری­ سیار تاثیر گذاشته و این هزینه در چه محدوده ه­ای تعیین شده اند. نرخ آهنگری سیار به عوامل متفاوتی وابسته است که براساس تعرفه­ ها و نرخ اتحادیه­ ها تعیین می­شوند. هزینه جوشکاری مواد فلزی با توجه به متریال به کار رفته در وسایل و اشیاء و کاربری آن­ها تعیین می­شود. نرخ آهنگری به صورت کلی توسط اتحادیه جوشکاران تعیین شده و ثابت است. اما نرخ اجرت جوشکاران با سابقه و قیمت آهنگری سیار معمولا بیشتر است.

بهترین جوشکار در شهرک صدرا

خدمات جوشکاری در منزل

کاربرد جوشکاری محدود به پروژه های بزرگ یا اتصال قطعات بزرگ نمی‌شود، گاهی ممکن است یک صندلی فلزی در منزل شما نیاز به جوشکاری داشته باشد و یا برای کولر آبی که در پشت بام هست نیاز به یک سایه بان فلزی داشته باشید، در چنین مواقعی می توانید بدون رفتن به جوشکاری و بردن وسایل خود به بیرون از منزل از یک جوش کار سیار کمک بگیرید. خدمات جوشکاری سیار بسیار گسترده است که در ادامه نمونه هایی از کاربردهای این جوشکاری را مثال زده ایم.

  • طراحی و نصب راه پله
  • جوشکاری و ساخت نرده های فلزی
  • ساخت انواع پنجره ها و حفاظ آنها
  • ساخت و تعمیر انواع درب های فلزی
  • و…

اگر نیاز به جوشکاری درب و پنجره دارید کافیست به کارگاه ساخت درب و پنجره در شهرک صدرا سایت ما سر بزنید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *