فروشگاه چسب در شهرک صدرا

فروشگاه چسب در شهرک صدرا

مواد و مصالح اولیه برای ساختمان سازی بسیار مهم است. چسب ها کاربرد بسیاری دارد. در این مطلب از وب سایت رسمی صدرا ساختمان هم با کاربردهایشان و هم با بهترین فروشگاه های چسب فروشی در شیراز بیشتر آشنا می شوید. اگر کارهای ساختمانی دارید بهتر است برای خرید چسب از عمده فروشی ها کمک بگیرید چرا که هم قیمت پایین تری نسبت به مغازه های چسب فروشی دارند و هم از تنوع بالاتری برخوردارند. با مراجعه به جدول زیر می توانید بهترین فروشگاه‌ چسب فروشی در شهرک صدرا را به همراه آدرس و شماره تماس مشاهده کنید.

لیست بهترین فروشگاه های چسب در شهرک صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک ساختمانی حاتمی شیراز ، شهرک گلستان ، بلوار علامه امینی ، مابین خیابان آهار و آلاله ، جنب نان قندی نانک 09178904240
09013864945
09177004845
09309902820
2 فروشگاه شهر چسب شیراز، صدرا، جنب پمپ بنزین قدیم 07136247862

انواع چسب ساختمانی در شیراز

  • چسب کاشی
  • چسب بتن
  • چسب هبلکس
  • چسب چوب

فروشگاه چسب در شهرک صدرا

فروش چسب بتن

چسب بتن نوعی پلیمر امولسیون که برای ترمیم بتن‌، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن، اتصال بتن قدیم به جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تمامی فروشگاه هایی که ذکر کرده بهترین برندها از چسب بتن را به فروش می رسانند.

چسب گراف

این چسب کاربردهای زیادی دارد :

  • چسب فوری بسیار قوی
  • مناسب برای چسباندن مواد مختلف
  • بادوام، مستحکم و سریع
  • مقاوم در برابر آب، حرارت، اسیدها و بازهای رقیق

فروشگاه چسب در شهرک صدرا 

برای چسباندن چوب ها به یکدیگر نمی توان از هر چسبی استفاده کرد چرا که چوب خورده خواهد شد و از بین می رود بنابراین باید از چسب چوب استفاده کرد در ساختمان سازی نیز برای دکور داخلی ساختمان و نصب کابینت ها از آن استفاده می کنند. برای خرید به فروشگاه چسب در شیراز معرفی شده سر بزنید.

جمع بندی فروشگاه چسب در شهرک صدرا

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی فروشگاه چسب در شهرک صدرا را پیدا کنید. شما می توانید برای استعلام قیمت چسب در صدرا با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *