راهنمای خرید مبل راحتی + قیمت خرید

در این مقاله از صدرا ساختمان قرار است راهنمای خرید مبل راحتی + قیمت خرید را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید مبل راحتی برای خانه ها

در ادامه شما را در مورد خرید مبل های راحتی برای خانه هایتان راهنمایی خواهیم کرد. برای اینکه بتوانید مبل های مناسبی برای خود تهیه کنید بهتر این است که به معتبرترین مبل فروشی های شیراز یا دیگر شهرهای کشور که محل زندگی شما است مراجعه کنید.

نکات مهمی که قبل از خرید مبل راحتی باید بدانید

برای اینکه مبل های راحتی که خریداری می کنید مناسب نیازهای شما باشند باید به نکاتی که در ادامه بیان می شوند توجه داشته باشید. در صورتی که می خواهید بهترین مارک های مبل در ایران را بشناسید مقاله معروف ترین برند مبل در ایران را مطالعه کنید.

اندازه و ابعاد مبل های راحتی

پیش از اینکه به فروشگاه های مبل بروید باید فضایی که می خواهید مبل های راحتی را در آن ها به کار ببرید را مشخص کنید. مبل های راحتی را می توان در نقاط مختلفی از خانه به کار برد، از پذیرایی گرفته تا اتاق های نشیمن و اتاق خواب ها.

البته مبل های راحتی معمولا در ترکیب های شناخته شده و از پیش معینی تولید می شوند. از جمله ی این ترکیب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبل های راحتی 5 نفره (یک مبل سه نفره و دو مبل تک نفره)
  • مبل های راحتی 6 نفره (یک مبل راحتی 3 نفره، 2 نفره و 1 نفره)
  • مبل های راحتی 7 نفره (یک مبل راحتی 3 نفره، 2 مبل 2 نفره و یک مبل 1 نفره)
  • مبل های راحتی 8 نفره (دو عدد کاناپه 3 نفره و دو مبل تک نفره)

طرح، رنگ و جنس رویه مبل های راحتی

نکته ی دیگری که باید در زمان مبل های راحتی به آن ها توجه داشته باشید طرح، رنگ و جنس رویه مبل های راحتی است.

به طور کلی در مورد رویه ی مبل های راحتی می توان آن ها را در دسته های زیر قرار داد:

  • رویه پارچه ای
  • رویه چرم
  • رویه چرم تنفسی

درباره ی طرح و رنگ هم معمولا محدودیتی ندارید. چیزی که باید در زمان انتخاب طرح و رنگ مبل های راحتی در نظر داشته باشید در ابتدا سلیقه خودتان است. اما اگر ظاهر خانه تان از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است باید از کسانی که در دکوراسیون داخلی تخصص دارند نظرشان را بپرسید.

راحتی نشیمن مبل های راحتی

مسئله ی دیگری که باید به آن توجه کافی داشته باشید این است که مبل های راحتی که قصد خریدشان را دارید واقعا راحت باشند.

این مرحله را باید جدی بگیرید. در صورتی که مبل های شما به اندازه ی کافی راحت نباشند می توانند علاوه بر ایجاد ناراحتی، مشکلاتی برای سلامتی شما هم به وجود بیاورند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان خرید مبل های راحتی مورد نظر قرار دهید برند مبل هایی است که قصد خرید آن ها را دارید. به همین دلیل توصیه می کنیم تا مقاله معروف ترین برند مبل ترکیه را هم مطالعه کنید. با شناخت مارک های مبل موجود در بازار و ویژگی های هر کدام می توانید تصمیم بهتری برای خرید مبلمان خود بگیرید.

در زمان خرید مبل راحتی کدام استانداردها را باید مورد نظر قرار داد؟

در زمانی که به فروشگاه های مبل مراجعه می کنید باید به برخی از استانداردها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید محصول باکیفیتی را خریداری کنید. در ادامه برخی از این موارد را بررسی می کنیم.

استحکام محصول را بررسی کنید

  • مبل های راحتی مثل سایر مبل ها باید توانایی تحمل وزن زیادی را داشته باشند. برای بررسی این مورد می توانید مبل را از گوشه بلند کنید. مبل های راحتی معمولا وزن زیادی دارند
  • اگر مبل های راحتی که می خواهید بخرید بیش از حد سبک هستند بهتر است به فکر خرید مبل های دیگری باشید
  • همچنین چوب های به کار رفته برای خرید مبل هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. چوب هایی  از جنس درخت توسکا، بلوط و افرا مواد اولیه با کیفیتی برای ساخت مبل های راحتی هستند

بررسی محل های اتصال و چارچوب مبل

  • اتصالات مبل های راحتی باید چندین بار میخ کاری شده باشند تا استجکام کافی داشته باشند

بررسی کیفیت تشک مبل راحتی

  • تشکی که در مبل های راحتی به کار رفته اند نقش زیادی در راحت بودن آن ها ایفا می کنند. به همین دلیل بهتر است از مبل های راحتی با جنس فوم پلی اورتان استفاده کنید
  • همچنین فنرهایی که در این مبل های راحتی به کار رفته است باید جنس مرغوبی داشته باشند

قیمت مبل های راحتی چقدر است؟

قیمت مبل های راحتی هم مثل قیمت هر نوع مبل دیگری به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه برخی از این عوامل را بررسی می کنیم.

  • کیفیت مواد اولیه

مبل های راحتی از مواد اولیه مختلفی تشکیل شده اند. چوب و تشک از موادی هستند که این مبل ها را تشکیل می دهند. هر چه بیشتر چوب های با کیفیت تر و تشک هایی با جنس بهتری برای ساخت مبل ها به کار رفته باشند، به طبع قیمت مبل های راحتی هم افزایش خواهد یافت

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی از جمله مواردی است که سبب می شود تا مشتریان با خیال راحت تری اقدام به خرید مبل های راحتی کنند. هر چه مبل های راحتی که می خرید گارانتی و خدمات پس از فروش بهتر و بیشتری را ارائه دهند قیمت های بالاتری هم خواهند داشت.

جمع بندی راهنمای خرید مبل راحتی + قیمت خرید

در این مقاله از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید نکات مهمی را برای خرید مبل های راحتی یاد بگیرید. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *