مشارکت در ساخت در شهرک صدرا

مشارکت در ساخت در شهرک صدرا

اگر فردی صاحب ملک هستید و قصد ساخت ملک را دارید و یا قطعه ای زمین خریداری کردید و قصد دارید در ساخت و ساز آن با فرد یا افرادی شریک باشید، در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان قصد داریم افراد معتمد و شرکت های معتبر برای مشارکت در ساخت در شهرک صدرا را، به همراه شماره تماس و آدرس، به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین شرکت های مشارکت در ساخت در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک ساختمانی حاتمی شیراز، شهرک گلستان، گلستان شمالی، بلوار مساوات، ما بین خیابان شهید رزمی و سرهنگ بیات، ساختمان آپادانا 09177004845
09309902820

هزینه مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت و کاهش هزینه‌ های تعمیر و نگهداری ساختمان و مصرف انرژی خانه‌ های کلنگی، هر روزه ایراد های جدیدی پیدا می‌کنند، که باید برای تعمیر آنها وقت و هزینه صرف شود. تازه بعد از تعمیر باز هم مثل روز اولشان نمی‌شوند چون به هر حال فرسوده شده‌اند. بنابراین، هزینه ای که برای بازسازی و یا ساخت و ساز در یک زمین صرف میشود، بسته به شرایط متفاوت است. در برخی موارد نیز شما یک زمین خریداری میکنید و قصد ساخت آپارتمان دارید، در آن صورت سازنده هزینه ساخت را کم کرده و پس از محاسبه تعدادی واحد برای شما در نظر میگیرد.

مشارکت در ساخت در شهرک صدرا

قوانین مشارکت در ساخت و بازسازی

  • قبل از تحویل ملک به سازنده کلیه عوارض شهرداری، بدهی های برق، آب، گاز، تلفن و … را تسویه کرده و با دریافت رسید کتبی ملک را به سازنده تحویل دهید.
  • در تعیین بلاعوض به این نکته توجه کنید که لزوما سازنده‎ای که بلاعوض بیشتری می­ دهد، سازنده بهتری نیست.
  • توصیه می‎شود که تا زمان پایان عملیات ساختمانی، پیش فروش ساختمان صورت نگیرد و این حق به سازنده داده نشود.
  • در بالای تمام صفحات قرارداد مشارکت در ساخت را ذکر کنید و از عنوان قرارداد مشارکت مدنی، مبایعه نامه، معامله، بیع و … برای قرارداد استفاده نشود.
  • و…

 نحوه قرارداد مشارکت در ساخت در شهرک صدرا

قبل از عقد قرارداد مشارکت در ساخت بهتر است تمام مراحل ارزش‌ گذاری ملک یا زمین، توسط کارشناسان حرفه ای  و رسمی انجام شود. تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت با توجه به قوانین و عرف مشارکت در ساخت باید صورت گیرد. با توجه به نوسانات بسیار شدید قیمت در بازار ملک، ممکن است در هر زمان توافق در رابطه با میزان سهم طرفین مشارکت در ساخت با تغییراتی نسبت به آنچه در این مطلب بیان شد، انجام شود. سعی کنید پیش از عقد و امضای قرارداد مشارکت در ساخت، تمام مفاد و بندهای آن را خوانده و به روشنی متوجه شوید. در غیر این صورت گرفتار خطرات مشارکت در ساخت خواهید شد.

جمع بندی مشارکت در ساخت در شهرک صدرا

مراکز مشارکت در ساخت در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت مشارکت در صدرا را بگیرید. همچنین می توانید درباره ی شرایط آن اطلاعات مفیدی دریافت کنید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *