فرش فروشی در شهرک صدرا

فرش فروشی در شهرک صدرا

اگر قصد خرید فرش برای منزل خود دارید باید در نظر داشته باشید که فرشی که برای منزل خود انتخاب میکنید، در دکوراسیون داخلی منزل شما بسیار تاثیر گذار است بنابراین بهتر است خرید خود را از بهترین گالری های فرش فروشی در شهرک صدرا انجام دهید.

لیست بهترین گالری های فرش فروشی در شهرک صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گالری فرش ترنج صدرا، بلوار مولانا، بلوار امام خمینی 07136437422

09178058020

2 گالری فرش شیری شهرک صدرا، بلوار دانش، خیابان دانش 1 07136416522

قیمت فرش در شهرک صدرا

قیمت، احتمالا پای ثابت هر خریدی باشد. هر مشتری، یکی از سوالات اصلی که پیش از تصمیم به خرید می‌پرسد، درباره‌ی قیمت است. معمولا، با افزایش قیمت یک محصول، حساسیت مشتری هم به آن بیشتر می‌شود و برای خرید آن، وسواس بیشتری به خرج می‌دهد. زمانی، قیمت بالا برای یک محصول، نشانگر کیفیت بالای آن هم بود. اما امروزه نمی‌توان به این قاعده، اعتماد چندانی کرد. دلایل مختلفی می‌تواند باعث افزایش قیمت محصول شود. فرش هم یکی از همین محصولات است. علاوه بر کیفیت، عوامل مختلفی روی تعیین قیمت فرش دخیل هستند. در این مقاله، برخی از مهمترین فاکتورهای موثر را در تعیین قیمت فرش بررسی می‌کنیم.

فرش فروشی در شهرک صدرا

سایر عوامل موثر بر قیمت فرش

علاوه بر مواردی که در بالا درباره‌شان صحبت کردیم، فاکتورهای دیگری هم می‌تواند قیمت فرش را تعیین کند. عواملی مثل وزن و اندازه‌ی فرش، یا حتی فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید. اگر فروشگاه مورد نظر، معتبر باشد و فرش را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کند، با توجه به حذف واسطه‌ها، قیمت تمام‌شده‌ی پایین‌تری هم خواهد داشت و می‌تواند فرش را ارزان‌تر به شما بفروشد.

در سرای ابریشم، با خرید فرش از تولیدکننده، بهترین قیمت را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. همچنین پس از خرید هم می‌توانید از خدمات پس از فروش ما، مانند ارسال رایگان، تعویض فرش در صورت خرابی و … استفاده کنید.

انواع فرش موجود در بازار

  • فرش پشمی: فرشی است که پرز (خامه) آن از پشم است.
  • فرش تمام پشم: فرشی است که پرز و تار و پود آن از جنس پشم است.
  • فرش چله پشم: فرشی است که فقط چله (تار) آن از نخ پشمی است.
  • فرش کرکی: نوعی فرش که پرز (خامه) آن از موی بز است.
  • فرش ابریشمی: فرشی است که پرز (خامه) آن از ابریشم است.
  • فرش چله ابریشم: فرشی است که فقط چله (تار) آن از ابریشم است.
  • و…

خرید فرش در شهرک صدرا

برای خرید فرش بهتر است با کارشناسان فعال این حوزه مشورت کنید و با توجه به بودجه خود فرش مورد نیاز و مناسب را خریداری کنید.

جمع بندی فرش فروشی در شهرک صدرا

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید فرش فروشی در شهرک صدرا را بشناسید. شما می توانید برای استعلام قیمت فرش در صدرا 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

 هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *