سمساری در شهرک صدرا

سمساری در شهرک صدرا با آدرس و شماره تماس

بهترین سمساری های در شهرک صدرا

در این زمان که گرانی کالا ها و نوسانات بازار بسیار زیاد شده است شاید برای بسیاری از افراد امکان خرید لوازم و اشیا نو وجود ندارد پس خرید لوازم دست دوم با قیمت مناسب تری امکان پذیر است. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان لیستی از بهترین فروشگاه های سمساری در شهرک صدرا، با شماره تماس و آدرس، در جدول زیر قرار دادیم که اشیا دست دوم و با کیفیت مورد قبول را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسانند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لیست بهترین فروشگاه های سمساری در صدرا

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 سمساری حمید صدرا، بلوار امام خمینی، جنب بانک ملی، سمساری حمید 09173288582

خرید اجناس دست دوم در سمساری های در شهرک صدرا

خرید و فروش کالا در سمساری ها به این صورت است که، کالاهای دسته دومی که در حد نو باشند را کارشناسان سمساری از شما خریداری کرده و به فردی که مایل به خرید آن کالا باشد می فروشند. چرا که همه افراد توانایی خرید اجناس نو را ندارند. بنابراین برای خرید کالای دست دوم به بهترین سمساری های صدرا مراجعه کنید.

سمساری در شهرک صدرا

فروش لوازم خانگی در سمساری های شهرک صدرا

سمساری ها به مکان هایی گفته می شود که در آن کالا های خانگی دسته دوم به قیمت مناسب به فروش می رسد. اکثر مردم حداقل یک بار به سمساری ها مراجعه کرده اند و اگر شما هم قصد خرید لوازم منزل به قیمت مناسب را دارید توصیه می کنیم به این مغازه ها مراجعه کنید.

جمع بندی سمساری در شهرک صدرا

تعدادی سمساری در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول استعلام موجودی سمساری های صدرا را بگیرید و از آن ها قیمت بخواهید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *