فروش بخاری در شهرک صدرا

فروش بخاری در شهرک صدرا

بخاری یک وسیله مورد نیاز برای برطرف کردن سرما در فصل زمستان است. بخاری ها در دو دسته گازی و برقی در نمایندگی های فروش بخاری در شیراز و یا سایر شهرستان ها عرضه می شوند. اگر نیاز به خرید بخاری نو یا دسته دوم دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله از سایت صدرا ساختمان لیستی از بهترین مراکز و نمایندگی های فروش بخاری در شهرک صدرا به همراه آدرس و شماره تماس ارائه دادیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین نمایندگی های فروش بخاری در صدرا 

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فن آوران الکترونیک صدرا 07137302619

قیمت بخاری در شهرک صدرا چقدر است؟

بخاری گازی یکی از انواع بخاری ها است که با استفاده از گاز طبیعی در جهت گرم کردن فضا میتواند موثر باشد. بخاری های گازی از برندهای مختلفی تولید می شوند و بسته به برند انتخابی شما قیمت ها نیز با هم متفاوت خواهند بود. همچنین سایز بخاری در قیمت آن موثر است. در بازار صدرا قیمت بخاری های گازی به صورت حدودی از 2 تا 5 میلیون تومان متغییر است.

فروش بخاری در شهرک صدرا

نکات مهم به هنگام خرید بخاری

  • حتما از برندهای معتبر بخاری که سابقه خوبی دارند خرید کنید و حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. از شرکت های معتبر در زمینه تولید بخاری می توان به آبسال، نیک کالا، ایران شرق، مشهد دوام، پلار و چند شرکت دیگر اشاره کرد که سابقه خوبی در کیفیت محصولات از جمله بخاری دارند.
  • برای یک فضای بسته مانند اتاق، بخاری بدون دودکش مناسب نخواهد بود و خاری بدون دودکش فقط قابل استفاده در فضای باز می باشد.
  • سعی کنید که از محصولات و بخاری های به روز و دارای تکنولوژی های بالاتر همراه با حسگرهای مونوکسید کربن و اکسیژن، خرید کنید.
  • رده های مصرف انرژی بخاری ها را نادیده نگیرید و تلاش کنید یک گزینه کم مصرف را برای خرید انتخاب کنید زیرا هم باعث کاهش هزینه شده و هم می تواند در کاهش آلودگی موثر باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر و بیشتر با نمایندگی های فروش بخاری در شهرک صدرا در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *