معرفی شرکت بهین نیرو

معرفی شرکت بهین نیرو

چت آنلاین با شرکت بهین نیرو

معرفی شرکت بهین نیرو

شرکت بهین نیرو به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید، فروش و مشاوره سیستم های خورشیدی در شهر شیراز فعالیت می کند؛ همانطور که می دانید امروزه با استفاده از پنل های خورشیدی می توان انرژی خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل نمود و صرفه جویی زیادی در هزینه ها در کسب کار خود و حتی در محل زندگی خود داشته باشید در ادامه همراه ما باشید تا تمامی خدماتی که توسط این شرکت ارائه می شود را به شما شرح دهیم.

معرفی بهین نیرو

بهین نیرو از 1389 تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این شرکت تعاونی افتخار 15 سال خدمت رسانی در حوزه طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه های برق خورشیدی را دارد. زمینه کاری ما طراحی، نصب و اجرای انواع برق ویلایی، برق اضطراری، پمپ های روزکار آب خورشیدی و نیروگاه های خانگی و صنعتی خورشیدی است. بهین نیرو دارای گواهینامه های ISO و مورد تایید سازمان انرژی های تجدیدپذیر فعالیت می‌کند. همچنین در محیط صنفی، زیر مجموعه صنف الکتریک شیراز می باشد و در پروژه های برق متصل به شبکه زیر نظر شرکت های توزیع برق سراسر کشور فعال است. دامنه فعالیت های بهین نیرو منحصر به شهر شیراز و استان فارس نیست و بهین نیرو از جنوبی ترین شهرهای ایران تا شمالی ترین آن ها فعالیت و نمونه پروژه دارد . با افتخار در خدمت مشتریان قدیم و جدید خود هستیم. خورشید، فردا درخشان تر می تابد ..

معرفی شرکت بهین نیرو

خدمات شرکت بهین نیرو

ارائه دهنده خدمات پیمانکاری انرژی خورشیدی و نصب و راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی برند آویسا، تامین کننده انواع تجهیزات پمپ آب خورشیدی، پروژکتورهای خورشیدی و کلیه قطعات شامل اینورتر ، پانل ، کنترل شارژر و باتری خورشیدی با نصب نیروگاه های خورشیدی مختص مشترکین برق خانگی ، تجاری ، صنعتی و کشاورزی در طرح خرید 20 ساله تضمینی برق توسط دولت جمهوری اسلامی ایران شرکت کنید و تولید کننده برق معاف از مالیات باشید .

  • مشاور سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی مگاواتی
  • مشاوره و پتانسیل سنجی احداث نیروگاه های خورشیدی در کل کشور
  • طراحی مهندسی، ساخت نیروگاه های خورشیدی و انجام کلیه امور مربوط به اتصال نیروگاه ها به شبکه ی برق شهری
  • مهارت آموزی به نیرو های فعال جویای کار
  • تامین برق ارگان های دولتی و غیر دولتی پیرو مصوبه هیات دولت مرسوم به مدیریت سبز
  • طراحی و اجرای انواع پمپ های آب خورشیدی و جایگزینی با پمپ های اب دیزلی با هدف صرفه جویی در مصرف سوخت
  • تولید پک های قابل حمل روشنایی و شارژ موبایل خورشیدی

معرفی شرکت بهین نیرو

شرکت بهین نیرو با بهره گیری از متخصصان توانمند فنی و علمی و با در اختیار داشتن ابزار های اندازه گیری دقیق، قادر به ارائه خدمات مختلف در زمینه انجام ممیزی انرژی با آگاهی از جدید ترین و کم هزینه ترین روش های بهینه سازی مصرف انرژی می باشد.

همچنین بهین نیرو پیمانکار مورد تایید شرکت های توزیع برق استان های فارس و هرمزگان و اصفهان و سیستان ، بلوچستان و شهر شیراز می باشد.

معرفی شرکت بهین نیرو

توجه!

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشر، مشاهده پروژه های اجرا شده توسط بهین نیرو و مشاهده انواع محصولات پنل خورشیدی این شرکت به آدرس اینستاگرام: behinniro و یا وبسایت: behinniro.com مراجعه بفرمایید.

اطلاعات تماس و آدرس شرکت پنل خورشیدی بهین نیرو

آدرس:
شیراز، بلوار امیر کبیر، کوچه 6 امیرکبیر، پلاک 63

این شرکت در شهر دارب نیز فعالیت می کند.

شماره تماس: 09129797195 و 07138303574

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *