طراحی و اجرای اتاق خواب در شیراز

طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

مراکز طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول زیر برای رنگ اتاق خواب مدرن در شیراز و نورپردازی اتاق خواب های خود شرکت های طراحی مناسبی را پیدا کنید. همچنین با انواع طراحی اتاق خواب در شیراز آشنا خواهید شد.

اجرای اتاق خواب در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکو شاین شیراز، خيابان زرهی، 50 متر بعد از خيابان باغ حوض، بسمت شبان، بعد از بانک سپه مركزی، جنب مهمانسرای ارتش 09173235400
2 دکوراسیون داخلی دکوراتور شیراز، 30متری سينما سعدی، انتهای ذوالانوار شرقی، روبروی درب ورودی پارکینگ مجتمع زیتون 07132342783
3 دکوراسیون داخلی کارا شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی باغ جنت، مجتمع تجاری ایرانیان، طبقه اول واحد F3 09174448838
4 گروه دکوراسیون داخلی رویال دکور شیراز، سی متری سینماسعدی، نبش چهارراه ذوالانوار 07132342499
5 دکوراسیون داربو شیراز، مشیرشرقی، مجتمع مشیر، طبقه همکف، پلاکG131 09177009902
6 گروه طراحی پارس شیراز، چهارراه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 207 و 209 09120601700
7 دکوراسیون داخلی کادر شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان آبیاری، روبروی اوقاف ناحیه 4، ساختمان امیرکبیر، واحد 1 و 21 07138390142
8 گروه دکوراسیون داخلی بعد سوم شیراز، همت جنوبی، بعد از کوچه 2، جنب آرایشگاه شهناز 07136305048
9 دکوراسیون نارون شیراز، فلکه گاز، ورودی دوم پاساژ انتظاری، نبش کوچه 13 07132299988
10 دکوراسیون داخلی رادا شیراز، زرگری، نبش کوچه 9 07136290293

هزینه طراحی و اجرای اتاق خواب مدرن در شیراز

برای اینکه از هزینه طراحی و اجرای اتاق خواب مدرن در شیراز مطلع شوید بهترین کار این است که با شماره های  درون جدول بالا تماس بگیرید. کارشناسان طراحی اتاق خواب در شیراز با توجه به وضعیت اتاق خواب شما و مدل های انتخابی قیمت را به شما اعلام می کنند.

نورپردازی اتاق خواب مدرن در شیراز

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است و نورپردازی آن هم تاثیر زیادی در زیبایی اتاق خواب های مدرن  دارد. از جمله نکاتی که می توانید برای نورپردازی اتاق خواب های خود در شیراز به کار ببرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. استفاده از نورهای لایه ‌ای در اتاق خواب در شیراز:

از نورهای لایه ‌ای با شدت و رنگ ‌های مختلف استفاده کنید تا فضایی متنوع و دلنشین در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

2. نورپردازی عمومی اتاق خواب شیراز:

از یک منبع نور ملایم و همگن برای روشنایی کلی اتاق خواب استفاده کنید. این نور می‌تواند از طریق لوستر، چراغ سقفی یا نورپردازی مخفی تامین شود.

3. نورپردازی موضعی:

از چراغ ‌های مطالعه، چراغ ‌های کنار تخت و چراغ ‌های تزئینی برای ایجاد نورپردازی موضعی در اتاق خواب استفاده کنید. این نوع نورپردازی، برای مطالعه، کار و یا ایجاد فضایی دنج و رمانتیک مناسب است.

4. نور طبیعی:

تا حد امکان از نور طبیعی خورشید در اتاق خواب خود استفاده کنید. نور طبیعی، به تنظیم ریتم شبانه ‌روزی بدن و بهبود کیفیت خواب شما کمک می‌کند.

5. دمای رنگ نور اتاق خواب شیراز:

از لامپ ‌هایی با دمای رنگ گرم برای نورپردازی اتاق خواب استفاده کنید. نورهای با دمای رنگ گرم، فضایی آرامش ‌بخش و دلنشین ایجاد می‌کنند.

6. کنترل میزان نور:

از دیمر برای کنترل میزان نور در اتاق خواب استفاده کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تا میزان روشنایی را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

7. نور و تاریکی اتاق خواب شیراز:

تضاد بین نور و تاریکی، به ایجاد حس عمق و بعد در فضا کمک می‌کند. از تاریکی مطلق در اتاق خواب خود پرهیز کنید و همیشه منبع نور کم و ملایمی را روشن نگه دارید.

8. نور و رنگ:

رنگ دیوارها، سقف و مبلمان اتاق خواب، بر نحوه ی بازتاب نور و حس و حال فضا تاثیر می‌گذارند. از رنگ ‌های روشن و خنثی برای دیوارها و سقف استفاده کنید تا نور به طور بهتری در فضا پخش شود.

9. نور و گیاهان:

گیاهان می‌توانند به زیبایی و طراوت اتاق خواب شما بیافزایند. از نورپردازی مناسب برای گیاهان خود استفاده کنید تا به رشد و شادابی آنها کمک کنید.

10. نور و آینه:

از آینه ‌ها برای انعکاس نور و روشن ‌تر شدن فضا استفاده کنید. آینه ‌ها می‌توانند به بزرگ ‌تر نشان ‌دادن اتاق خواب شما نیز کمک کنند.

رنگ اتاق خواب مدرن در شیراز

با مراجعه به مراکز طراحی و اجرای اتاق خواب مدرن در شیراز می توانید درباره رنگ های متعددی که برای اتاق خواب شما مناسب هستند اطلاعات زیادی کسب کنید.

انواع طراحی اتاق خواب در شیراز

اتاق خواب های مدرن تنها یکی از سبک هایی هستند که امکان به کار بردن آن ها در اتاق خواب وجود دارد. شما می توانید اتاق خواب های خود در شیراز را به سبک های دیگری هم به کار ببرید.

از جمله آن ها می توان به سبک های زیر اشاره کرد:

  • طراحی اتاق خواب کلاسیک در شیراز
  • طراحی اتاق خواب مینیمال در شیراز

جمع بندی طراحی و اجرای اتاق خواب در شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی از مراکز طراحی و اجرای اتاق خواب در شیراز را متوجه شوید. شما می توانید برای دیزاین اتاق خواب شیراز و شناخت انواع سبک طراحی اتاق خواب در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *