نمایندگی سیندژ در شیراز

نمایندگی سیندژ در شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک می کنیم تا بتوانید با تعدادی نمایندگی سیندژ در شیراز آشنا شوید. شما می توانید برای اطلاع از موجودی انواع محصولات سیندژ در شیراز و قیمت پروفیل سیندژ در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

نمایندگی های سیندژ در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره الومینیوم و upvc شیراز ,حدفاصل فلکه فرودگاه و فلکه ارتش بعد از چهارراه تحویلی 20 متری شهید قطبی 07138208986
2 کلینیک ساختمانی حاتمی شیراز ، شهرک گلستان ، بلوار علامه امینی ، مابین خیابان آهار و آلاله ، جنب نان قندی نانک 09013864945
07136214475
3 درب و پنجره دوجداره ضیاء شیراز ، شهرک صنعتی بزرگ ، میدان اول ، بلوار نوبنیاد ، خیابان 2700 ، سوله 10 ، سمت چپ 07136259894
4 افرا درب شیراز، بلوار دکتر حسابی ( صنایع )، بعد از کوی فرمانداری 07136361036
09170006255
5 گروه صنعتی آدرین شیراز، ستارخان، مجتمع صد گل، طبقه همکف 09164899607

قیمت پروفیل سیندژ در شیراز

با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید استعلام قیمت پروفیل سیندژ در شیراز را بگیرید. کارشناسان قیمت روز پروفیل سیندژ را به شما می دهند.

قیمت پروفیل سیندژ در سال 1403 به عوامل مختلفی از جمله نوع پروفیل، ضخامت، وزن، رنگ، محل خرید و تاریخ خرید بستگی دارد.

  • نوع پروفیل سیندژ: سیندژ انواع مختلفی از پروفیل ‌ها را تولید می‌کند، از جمله پروفیل ‌های گالوانیزه، رنگی، فوم ‌دار و … لطفاً نوع پروفیل مورد نظر خود را (مانند پروفیل ‌های UPVC) مشخص کنید.
  • ضخامت پروفیل سیندژ: ضخامت پروفیل ‌ها می‌تواند از 0.7 میلی ‌متر تا 2.5 میلی ‌متر باشد. لطفاً ضخامت مورد نظر خود را مشخص کنید.
  • وزن پروفیل سیندژ: وزن پروفیل ‌ها به ضخامت و نوع آنها بستگی دارد.
  • رنگ پروفیل سیندژ: پروفیل ‌های سیندژ در رنگ ‌های مختلفی از جمله سفید، طوسی، قهوه‌ای و … عرضه می‌شوند. لطفاً رنگ مورد نظر خود را مشخص کنید.
  • محل خرید پروفیل سیندژ: قیمت پروفیل ‌ها در فروشگاه ‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. لطفاً محل خرید مورد نظر خود را (مانند شهر یا استان) مشخص کنید.
  • تاریخ خرید پروفیل سیندژ: قیمت پروفیل ‌ها در طول زمان نوسان دارد. لطفاً تاریخ مورد نظر خود را (مانند ماه یا سال) مشخص کنید.

انواع محصولات سیندژ در شیراز

سیندژ محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار می کند که از مهم ترین آن ها می توان به انواع مقاطع یو پی وی سی برای ساخت موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت درب
  • ساخت پنجره
  • ساخت منقسم ها (پارتیشن)
  • نماهای ساختمانی و صنعتی

پروفیل upvc سیندژ در شیراز

با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید پروفیل های یو پی وی سی سیندژ در شیراز را برای خود خریداری کنید.

جمع بندی نمایندگی سیندژ شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی نمایندگی سیندژ در شیراز را پیدا کنید. برای استعلام قیمت پروفیل سیندژ در شیراز کافی است با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *