تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا

تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه و یا سوپر مارکت را دارید و یا می خواهید تجهیزات مغازه خود را نو کنید باید به نمایندگی های مراجعه کنید که تمامی وسایل و تجهیزات مرتبط به یک فروشگاه کامل را به فروش می رسانند، همچنین باید در نظر بگیرید مراکز و نمایندگی هایی را انتخاب کنید که دارای ابزار، وسایل و تجهیزات با برند خوب و باکیفیت هستند. در ادامه این بهترین نمایندگی های تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا را به همراه اطلاعات تماس و آدرس معرفی کنیم.

لیست معتبر ترین مراکز فروش تجهیزات فروشگاهی در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فروشگاه صنعتی دلتا شهرک گلستان 07137318032

قیمت تجهیزات برای فروشگاه ها در شهرک صدرا

تجهیزات فروشگاهی انواع مختلفی دارند که بسته به نوع و متریال اولیه ساخته شده قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود. از آنجا که تجهیزات فروشگاهی شامل موارد زیائی میشود نمیتوان حتی بازه ای برای قیمت خرید این تجهیزات ارائه داد. اما برای خرید تجهیزات مورد نظر میتوانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا

لیست تجهیزات مورد نیاز سوپر مارکت و هایپر مارکت:

  • یخچال فروشگاهی
  • قفسه فروشگاهی
  • سبد خرید و چرخ خرید فروشگاهی
  • میز صندوق
  • و…

تجهیزات فروشگاهی دست دوم در شهرک صدرا 

ممکن است هزینه کلی خرید تمامی تجهیزات فروشگاه یا سوپر مارکت نیاز به بودجه زیاد و سنگینی داشته باشد از این رو شما می توانید برای کم کردن هزینه ها تجهیزات دست دوم فروشگاهی که در حد نو هستند را خریداری کنید.

در صورت نیاز به خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا کلیک کنید.

جمع بندی تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا

تعدادی فروشگاه تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا قیمت تجهیزات فروشگاهی در شهرک صدرا را متوجه شوید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *