نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز

نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز

اگر قصد خرید پکیج و رادیاتور برای منزل و محل کار دارید، بهتر است از نمایندگی های معتبر مشاوره بگیرید و پکیج مناسب خود را انتخاب کنید و بهترین خرید را داشته باشید. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان قصد داریم لیست بهترین نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس به شما ارائه دهیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین نمایندگی های پکیج روم سیلد در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 کلینیک ساختمانی طاها تهویه شیراز، گلدشت حافظ، خیابان هاتف، اواسط خیابان هاتف، طاها تهویه 09306532372
07191090029
2 نمایندگی پکیج روم سیلد شیراز، چهارراه هوابرد، به سمت سرباز، بعداز ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، واحد4 09174939001

قیمت پکیج روم سیلد

قیمت پکیج های این برند بستگی به کاربرد، قدرت و کاری که از آن پکیج انتظار دارید متفاوت است. همچینن باید در نظر داشته باشید که اگر پکیج دیجیتال باشد قیمت آن نیز بیشتر است. برای اطلاع دقیق از مدل ها و قیمت دقیق محصولات بهتر است با کارشناسان جدول فوق در تماس باشید.

نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز

 

انواع پکیج روم سیلد

برند روم سیلد انواع مختلفی از پکیج را تولید، و به بازار ارائه میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از دسته بندی های اصلی پکیج های این برند آشنا شوید. همانطور که می دانید فضایی که در آن شعله تشکیل می شود را محفظه احتراق می گویند. محفظه احتراق تقریبا در مرکز پکیج قرار می گیرد و عمل احتراق در داخل این محفظه انجام می شود.

انواع پکیج دیواری بر اساس محفظه احتراق : 

1-وسایل گاز سوز با محفظه احتراق بسته یا روم سیلد ( برون سوز )

2-وسایل گاز سوز با محفظه احتراق باز ( درون سوز )

 خرید پکیج در شیراز

برای خرید پکیج مناسب برای فضایی که در نظر دارید بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و پس از کسب اطلاعات دقیق از انواع مدل ها، کاربرد آنها و قیمت دقیق، پکیج کناسب را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی، با نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز در جدول فوق در تماس باشید.

جمع بندی پکیج روم سیلد در شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید با تعدادی نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز آشنا شوید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت پکیج روم سیلد در شیراز 1402 به پروفایل مراکز وی آی پی در جدول بالا که با رنگ قرمز مشخص شده اند مراجعه کنید. با کلیک بر روی گزینه چت آنلاین می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سوالات خود را بپرسید. کارشناسان مراکز  پکیج روم سیلد در شیراز در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *