برق اضطراری ups در شیراز

برق اضطراری ups در شیراز

اگر قصد خرید و نصب برق ups دارید بهتر است که برای اینکار فروشگاه ها و یا شرکت های معتبر را انتخاب کنید. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان قصد داریم لیستی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها و شرکت های برق اضطراری ups در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس، به شما ارائه دهیم.

لیست بهترین فروشگاه ها و شرکت های برق اضطراری ups در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 ورتا الکترونیک شیراز، بلوار باهنر شمالی، نبش کوچه 17، ساختمان یادمان 07138331258
2 شرکت مهندسی موج نور زاگرس شیراز، سی متری سینما سعدی، ابتدای ذوالانوار شرقی، نبش کوچه 16، ساختمان غزال، طبقه 2 07132339544
3 شرکت مهندسی موج نور شیراز، سی متری سینماسعدی، ابتدای ذوالانوار شرقی نبش کوچه 16، ساختمان غزال، طبقه 2 07132335311
4 فروشگاه آریابد شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 2، PC Center، طبقه 4، واحد 405 09176516882
5 شهر فافا شیراز، بلوار کریمخان زند، روبروی خیابان خیام، مجتمع تجاری مسعود 07136100

قیمت برق ups در شیراز

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت فروش یو پی اس تاثیر بسیار زیادی می گذارد باتری یو پی اس می باشد. باتری ها که به آن ها قلب یو پی اس گفته می شود بسته به توان و ساختاری که دارند تقسیم بندی می شوند.

بیشتر باتری هایی که برای دستگاه یو پی اس استفاده می شود سیلد لید اسید بوده ولی نوع مایع  اسیدی نیز  وجود دارد.

بنابراین زمانیکه قصد خرید یو پی اس مناسب برای تجهیزات خود را دارید حتما به این موضوع دقت داشته باشید . توجه داشته باشید که هر قدر توان باتری بالاتری  باشد قیمت دستگاه انتخابی بالاتر می شود البته خود دستگاه یو پی اس هم  مهم است قیمت دستگاه صنعتی بسیار تاثیر گذار است.

برای مثال قیمت معمول برای یک یو پی اس با ذخیره 2  ساعت و حدود 500 تا 1000 ولت آمپر توان، حدود 10 میایون تومان  است و انواع یو پی اس های  صنعتی تا 40 میلیون تومان هم وجود دارند. البته این قیمت ها به صورت تقریبی می باشد چرا که به علت نوسان قیمت دلار قیمت روز یو پی اس متفاوت تر خواهد بود.

برق اضطراری ups در شیراز

انواع مختلف سیستم های برق اضطراری (UPS)

انواع مختلف UPS ها و ویژگی های آنها اغلب باعث سردرگمی در صنعت مرکز داده می شوند. به عنوان مثال، به طور گسترده ای معتقد است که تنها دو نوع سیستم های یو پی اس، یعنی یو پی اس آماده به کار و یو پی اس های آنلاین وجود دارد. این دو اصطلاح معمول استفاده شده به درستی بسیاری از سیستم های یو پی اس موجود نیست.

بسیاری از سوء تفاهمات در مورد سیستم های UPS هنگامی که انواع مختلف توپولوژی های UPS به درستی شناسایی می شوند روشن می شود. رویکردهای طراحی مشترک در اینجا بررسی شده است، از جمله توضیحات کوتاه در مورد چگونگی کار هر توپولوژی. این به شما کمک می کند که سیستم ها را به درستی شناسایی و مقایسه کنید.

انواع یو پی اس

  • Line Interactive
  • Standby on-line hybrid
  • Standby-Ferro
  • Double Conversion On-Line
  • Delta Conversion On-Line

خرید و نصب برق اضطراری در شیراز

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره قیمت و نصب برق اضطراری میتوانید با متخصصین جدول فوق در ارتباط باشید.

اگر قصد راه اندازی سیستم اطفا حریق برای منزل و محل کار خود دارید، میتواند به مقاله سیستم اعلام و اطفا حریق در شیراز، که توسط سایت رسمی صدرا ساختمان ارائه شده، مراجعه کنید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *