بهترین شرکت پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا

بهترین شرکت پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا

در مطلب زیر از سایت صدرا ساختمان قصد داریم لیست بهترین های شرکت پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا را با آدرس و شماره تماس به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین شرکت های پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دفتر مهندسی طراحی ساختمان مهندس فاطمه بهاری شهرصدرا، خیابان پاسداران، روبروی پمپ گاز، ساختمان یاقوت، طبقه دوم، واحد چهار 07136431253
09171152417
2 دفتر ساختمانی و فنی مهندسی پریسا سنجانکی
(طراحی، اجرا و نظارت)
 صدرا، بلوار پاسداران، روبروی اکو پارک، ساختمان سزار، طبقه 2، واحد 15 07136391870
09361584405

انتخاب بهترین شرکت های ساختمانی در شیراز

سایت صدرا ساختمان با معرفی بهترین شرکت های ساختمانی در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین شرکت های ساختمانی را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و شرکت مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

بهترین شرکت پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا

وظایف پیمانکار ساختمان

پیمانکار ساختمان، باید بودجه را برای پروژه ساخت تعیین کند و تا آنجا که ممکن است آن را دنبال کند. بودجه، ابزاری مفید برای پیگیری هزینه های پروژه است. زیرا پیمانکاران می توانند با مقایسه هزینه های واقعی خود با بودجه برنامه ریزی شده ، ضایعات را تشخیص دهند.

توجه!

اگر برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه های خود در شهر صدرا از به کمک یک دفتر مهندسی حرفه ای احتیاج دارید، میتوانید به لیست بهترین دفتر مهندسی در شهرک صدرا مراجعه کنید.

جمع بندی بهترین شرکت پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا

تعدادی بهترین شرکت پیمانکاری ساختمان در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت پیمانکاری ساختمان در صدرا با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *