فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا

فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا

یکی از کاربرد های اساسی بتن ها استفاده در کف ساختمان ها به عنوان کف پوش بتونی می باشد. این روش علاوه بر داشتن استحکام و دوام بالا بر خلاف تصور عموم باعث افزایش وزن ساختمان و سازه نمی شود چرا که معمولا از بتن های هبلکس، سیپورکس و پرلکس که وزن کمتری دارد استفاده می شود و در طراحی داخلی مدرن بسیار پر کاربرد و زیبا می باشد. در این مطلب از سایت صدرا ساختمان لیستی از بهترین مراکز فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا به همراه آدرس و شماره تماس ارائه دادیم که در جدول زیر خواهید دید.

لیست بهترین مراکز فروش کفپوش بتنی در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 شرکت بتن آماده نوبنده صدرا، شهرک گلستان، ابتدای بلوار دهخدا، جنب ایران‌خودرو 09174342004

قیمت فروش کفپوش بتنی در بازار

هزینه ی کف پوش بتنی در وحله ی اول به متراژ آن بستگی دارد، زیرا هر قدر متراژ کار بیشتر باشد طبیعتا هزینه ی بیشتری مورد نیاز می باشد. همچنین نوع و طرح و رنگ کف پوش های بتنی و مواد استفاده شده در ساخت آن نیز روی قیمت تاثیر می گذارند. برای اطاع دقیق از قیمت فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا با کارشناسان فروش جدل بالا در ارتباط باشید.

فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا

معایب استفاده از کفپوش بتنی

این مدل کفپوش ها معایبی نیز دارند. از جمله اصلی ترین معایب این سازه این است که در برابر رطوبت، دچار کپک و قارچ می شود. سرد بودن آن یکی دیگر از مشکلات این کفپوش ها است. برای رفع این مشکل می توان از سیستم گرمایش از کف استفاده کرد. در غیر این صورت، بتن سرمای کف را انتقال می دهد.

مزایای استفاده از کفپوش بتنی

  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خراشیدگی
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • سرعت نصب و اجرای بالا
  • سهولت نظافت و تمیزکاری
  • تنوع رنگ و بافت
  • عایق حرارتی برای کف ساختمان

جمع بندی فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا

مراکز فروش کفپوش بتنی در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان به شما معرفی کرده ایم. برای استعلام قیمت کفپوش بتنی در صدرا با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *