پارچه مبلی در شهرک صدرا

پارچه مبلی در شهرک صدرا

گاهی اوقات برای صرفه جویی در هزینه ها نیاز به تعویض مبل کهنه نیست. شما می توانید فقط با تعویض پارچه مبل در هزینه خود صرفه جویی کنید و یا حتی در صورت پیدا نکردن مدل مبل دلخواه با خرید پارچه مورد نظر سفارش ساخت مبل بدهید. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان لیستی از بهترین فروشگاه های فروش پارچه مبلی در شهرک صدرا به همراه شماره تماس و آدرس ارائه دادیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین فروشگاه های پارچه مبلی در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 تولید و تعمیرات مبلمان متین  شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، کوچه 11، بازارچه مروارید 07136506293

قیمت پارچه مبل در شهرک صدرا

قیمت پارچه های مبلی بسته به کیفیت، ضخامت، برند، طرح و رنگ بسیار متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دقیق به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معرفی شده مراجعه کنید تا علاوه بر مشاهده تمامی کارها با توجه به بودجه خود انتخابی مناسب داشته باشید.

پارچه مبلی در شهرک صدرا

خدمات مرتبط با فروشگاه پارچه مبلی چیست؟

پارچه مبلی یا پارچه رومبلی یکی از عوامل اساسی و مهم دکوراسیون داخلی خانه است ، هنگامی که نوبت به قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی برای خانه می‌رسد، عوامل مختلفی در انتخاب تاثیرگذار خواهند بود که مهم‌ترین آن‌ها جنس و مدل پارچه مبلی است.جدا از طرح رومبلی که با توجه به سبک دکوراسیون اتاق انتخاب می‌شود، جنس پارچه رومبلی باید با توجه به عوامل مختلفی از جمله کارکرد، داشتن حیوان خانگی و موارد دیگر انتخاب شود.

انواع پارچه موجود در بازار

  • پارچه پلی استر
  • چرم
  • مخمل
  • کتان
  • پارچه مکس
  • پارچه نخی یا پنبه‌ای
  • و…

اگر قصد خرید مبلمان لوکس برای منزل و محل کار خود دارید، به لیست مبل فروشی در شهرک صدرا مراجعه کنید. در این لیست، تعدادی از معتبر ترین فروشگاه ها به همراه آدرس و شماره تماس معرفی شده است.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *