سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا

سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا

برای خرید سرویس خواب کودک و نوجوان بهتر است خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. در وب سایت صدرا ساختمان در جدول زیر لیستی از بهترین فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا را به همراه آدرس و شماره تماس ارائه دادیم که در ادامه خواهید دید.

 بهترین فروشگاه های سرویس خواب کودک و نوجوان در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 سیسمونی بی بی شاپ شهرک صدرا 07136250124
07143220631

قیمت خرید سرویس خواب کودک و نوجوان

سرویس خواب با توجه به ابعاد آن، جنس و کیفیت چوب مصرفی، کیفیت رنگ، دستمزد سازنده آن، هزینه حمل و نقل و … قیمت گذاری می شود. علاوه بر این برند شرکت تولید کننده نیز، در تعیین قیمت تاثیر گذار است. برای اطلاع دقیق از قیمت سرویس خواب انتخابی خود به فروشگاه هایی که در این لیست معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا

ویژگی های سرویس خواب مناسب کودک و نوجوان چیست؟

اندازه و سایز تخت خواب کودک، استحکام تخت خواب، ایمنی، ارتفاع، رنگ و لوازم و تشک جزو مهم ترین ویژگی های سرویس خواب کودک میباشد که در هنگام خرید بایستی به دقت این موارد را بررسی نمایید.

جنس سرویس خواب معمولا چیست؟

فلز، ورق ملامینه، ورق ام دی اف و چوب. از نظر قیمتی و به ترتیب قیمت ابتدا سرویس خواب های چوبی سپس ام دی اف، ملامینه و فلزی قرار دارند.

بهترین برند های سرویس خواب در بازار

  • سرویس خواب میراندا
  • سرویس خواب آپادانا
  • سرویس خواب گابریک
  • سرویس خواب ایماژ
  • سرویس خواب ایکیا
  • سرویس خواب ارژن
  • و…

همچنین علاوه بر خرید سرویس خواب کودک و نوجوان برای خرید بهترین و با کیفیت ترین سرویس خواب ها میتواید به فروشگاه های سرویس خواب در شهرک صدرا مراجعه کنید.

جمع بندی سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا

در این لیست از صدرا ساختمان تعدادی از مراکز سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا را به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت سرویس خواب کودک و نوجوان در شهرک صدرا را بگیرید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *