فروش نرده سنگی در شیراز

فروش نرده سنگی در شیراز

بهترین نرده سنگی در شیراز

نرده یکی از انواع مصنوعات سنگی است که علاوه بر نقشی که در دکوراسیون و نمای ساختمان دارند، در حفظ جان و ایمنی افراد نیز نقش بسیار زیادی دارند. در بین انواع نرده هایی که در صنعت ساخت و ساز استفاده می شوند، نرده سنگی یا نرده صراحی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. نرده صراحی زیبایی و شکوه بسیار زیادی به ساختمان می بخشد و بسیار مناسب برای معماری رومی و کلاسیک است.در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان، لیستی از بهترین نمایندگی های فروش نرده سنگی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس ارائه شده است، که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین نمایندگی های فروش نرده سنگی در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 بازرگانی سنگ ایمان شیراز، بلوار صنایع، 100 متر بالاتر از گلدشت حافظ، سمت راست 09171055213
2 فروشگاه پرسپولیس شیراز، مشیر غربی، حدفاصل چهارراه گمرک و سی متری سینما سعدی، سمت راست، 50 متر قبل از سی متری 07132331641
3 قصر سنگ شیراز، بلوار صنایع (دکتر حسابی 44)، قبل از رستوران خوشا شیراز 09172400170
4 سنگ کوهکاران شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی مخابرات امیرکبیر 07138234029
5 گالری سنگ ارس شیراز، بلوار دکتر حسابی (صنایع)، جنب خوشا شیراز 07136500240
6 صنایع سنگ ایزدی شیراز، بلوار دکتر حسابی، ابتدای ورودی جاده صدرا، بعد از ایستگاه اتوبوس، صنایع سنگ ایزدی 07136123170

قیمت نرده سنگی در بازار

نرده های سنگی در مدل ها و جنس های متفاوتی تولید و عرضه میشود  و به شکل های متفاوتی برش می خورند. بنابراین نمی توان قیمت کلی دقیقی را برای آنها بیان کرد پس بهتر است، با شماره های مندرج در جدول تماس بگیرید و با هماهنگی به آنجا مراجعه کنید تا هم بتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و هم از بازه قیمتی نرده های سنگی آگاه شوید.

فروش نرده سنگی در شیراز

نرده سنگ مصنوعی

به جای استفاده از سنگ طبیعی براید نما و دکوراسیون، می توانید برای صرفه جویی در هزینه از سنگ مصنوعی که قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند و سبک تر نیز هستند استفاده کنید. لازم به ذکر است که مقاومت و دوام سنگ های مصنوعی در برابر سرما و گرما کمتر خواهد بود.

ویژگی های صراحی سنگی

نرده های سنگی خوب از ویژگی هایی برخوردار هستند، که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از تکنولوژی بتن خود متراکم در آن
  • مقاومت کششی حدود 60 الی 150 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • مقاومت فشاری حدود 600 الی 800 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای مقاومت بالا در برابر یخ بندان به علت جذب بسیار پایین آب
  • نصب آسان و سریع
  • دارای استحکام بالا در برابر شکستی و خردشدگی ناشی از انبساط و انقباض

نحوه نصب نرده سنگی

برای نصب نرده سنگی روش های متفاوتی وجود دارد. که هرکدام به نوع کار متفاوت است. در ادامه برخی از این روش ها را آورده ایم.

  1. نصب صراحی به روش توکار

در روش توکار اول نرده ها و بعد قرنیر یا سنگ کف را نصب می کنند. فایده ی این روش (توکار) مقاومت و استحکام زیاد نرده است. اما در این حالت به همین نسبت سرعت نصب کاهش می یابد. در روش توکار ممکن است قسمتی از پایه ی نرده در کف فرو رود.

  1. نصب صراحی به روش روکار

برخلاف روش توکار، در روش روکار ابتدا قرنیر ها را و بعد ار آن نرده ها را با چسب سنگ نصب میکنند. مزیتی که روش دوم نسبت به روش اول دارد، سرعت بالای نصب و استفاده از تمام نمای صراحی است. زیرا در این حالت از چسب سنگ استفاده می شود و در صورت بی دقتی امکان لق شدن در نرده ها بیشتر می شود. در روش روکار استفاده از کف خواب مخصوص برای نرده میتواند کمک بزرگی به مقاومت و استحکام و زیبایی نرده کند.

همچنین اگر قصد خرید نرده و حفاظ دارید، میتوانید به لیست فروشگاه های نرده و حفاظ در شیراز، ارائه شده توسط سایت صدرا ساختمان مراجعه کنید.

برای کسب مشاوره بیشتر و اطلاعات دقیق از قیمت نرده سنگی و داشتن بهترین تجربه خرید، با نمایندگی های فروش نرده سنگی در شیراز در ارتباط باشید.

جمع بندی فروش نرده سنگی در شیراز

در این لیست از صدرا ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید مراکز فروش نرده سنگی در شیراز را پیدا کنید. برای استعلام قیمت فروش نرده سنگی در شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *