فروش نرده سنگی در شهرک صدرا

فروش نرده سنگی در شهرک صدرا

در بین انواع نرده هایی که در صنعت ساخت و ساز استفاده می شوند، نرده سنگی یا نرده صراحی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. نرده صراحی زیبایی و شکوه بسیار زیادی به ساختمان می بخشد و بسیار مناسب برای معماری رومی و کلاسیک است. اگر قصد خرید نرده سنگی یا صراحی دارید، در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان، لیستی از بهترین نمایندگی های فروش نرده سنگی در شهرک صدرا به همراه آدرس و شماره تماس ارائه شده است، که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین نمایندگی های فروش نرده سنگی در شهرک صدرا

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 بازرگانی سنگ ایمان شیراز، بلوار صنایع، 100 متر بالاتر از گلدشت حافظ، سمت راست 09171055213

قیمت انواع نرده سنگی در صدرا

سوال همه قبل از خریدن نرده های سنگی قیمت آنها است. نرده های سنگ چهارگوش عرض 10 سانت ارتفاع 70 سانت، قیمت 30/000 هزار تومان ارتفاع 60 سانت، قیمت 27000 هزار تومان ارتفاع 50 سانت، قیمت 25/000 هزارتومان است. قیمت نرده های سنگی گرد سنگ تراورتن قطر 10 سانت ارتفاع 70 سانت، قیمت 35000 هزارتومان ارتفاع 60 سانت، قیمت 32/000 هزارتومان ارتفاع 50 سانت، قیمت 29/000 هزارتومان است.

فروش نرده سنگی در شهرک صدرا

انواع نرده سنگی

نرده های سنگی در اواع مختلفی مانند جنس طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند که بسته به شکل ظاهری به صورت های گرد، چهارگوش و در طرح های طرح تیتان، طرح آریو، طرح ژاکلین، طرح رایمون، طرح زمرد و … و دارای جنس متفاوت مانند سنگ های تراماربل، تراورتن، مرمریت و … توسط سازنده های حرفه ای ساخته می شوند.

نرده سنگی نسبت به سایر حفاظ ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است چرا که سنگ های طبیعی با داشتن تنوع در رنگ و نقش های طبیعی زیبایی خاصی دارند و همه ی افراد با همه ی سلیقه ها جذب آن می شوند و باعث ایجاد حس آرامش در ذهن بیننده ها می شود.

خرید و فروش نرده سنگی در صدرا

برای کسب مشاوره بیشتر و اطلاعات دقیق از قیمت نرده سنگی و داشتن بهترین تجربه خرید، با نمایندگی های فروش نرده سنگی در شهرک صدرا در ارتباط باشید.

همچنین اگر قصد خرید نرده و حفاظ دارید، میتوانید به لیست فروشگاه های نرده و حفاظ در شهرک صدرا، ارائه شده توسط سایت صدرا ساختمان مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *