سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز

سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز

همان طور که می دانیم سایبان پارچه ای، یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می باشد که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود .می توان این را نیز بیان کرد که سایبان ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر، پارکینگ، رستوران، بالکن، تراس، تالار، ویلا، هتل و غیره نمایی زیبا می بخشند. پارچه سایبان ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت، پلی استر یا پنبه، پی وی سی و غیره می باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان  از هر یک استفاده می شود .پارچه ها بعد از تعیین اندازه بر روی قاب مدنظر متصل شده و در مکان مورد نظر نصب می شود. در این مقاله از سایت صدرا ساختمان لیست بهترین فروشگاه های سایبان پارچه ای  متحرک در شیراز ارائه شده است.

لیست بهترین فروشگاه های سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گروه مهندسی سامکو شیراز، خیابان منوچهری، کوچه 6، ساختمان حمیدرضا، گروه مهندسی سامکو 07132353992
09171175954
2 کلینیک ساختمانی آراد شیراز، بلوار پاسداران، حدفاصل کوچه 66 و 68، جنب بانک اقتصاد نوین 07138220800
09174552703
09173142703
3 گروه مهندسی سامکو شیراز، خیابان منوچهری، کوچه 6، ساختمان حمیدرضا، گروه مهندسی سامکو 09171175954
07132353992
4 سایه سازان مهرگستر شیراز، خیابان زرگری، ساختمان میرداماد 2، طبقه 1، واحد 4 09171117438
5 سازه های کششی تیوان کمپانی شیراز، بلوار هجرت، نبش چهارراه هجرت، چادر و سایبان مرکزی شیراز 09174844547
6 چادرو سایبان مرکزی شیراز شیراز، بلوار هجرت ، نبش چهارراه هجرت ، چادر و سایبان مرکزی شیراز 09174844547
7 سازه های پارچه ای آتا شیراز ، بلوار استقلال ( زرهی )، حد فاصل چهار راه هوابرد و خیابان شبان، پلاک 128، طبقه ی 4، واحد 2 07138318875

قیمت سایبان پارچه ای

قیمت سایبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نوع پارچه، اندازه سایبان و ساختار خود سایبان. در واقع اگر سایبان برقی و متحرک باشد هزینه بیشتری باید برای نصب و راه اندازی آن صرف شود. برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت سایبان پارچه ای و متحرک بهتر است با افراد حرفه ای در این زمینه در تماس باشید.

سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز

مزایای استفاده از سایبان پارچه ای و متحرک

در سایبان هایی که خاصیت جمع شونده بودن دارند، این امکان برای مالک ایجاد می شود تا در زمان های تابش شدید خورشید یا رگبار شدید سایبان را باز کنند و حفاظتی در مقابل موارد مذکور ایجاد کنند. طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که هوای زیر سایبان می تواند تا ۲۰ درجه خنک تر باشد. همچنین عدم ورود نور آفتاب مستقیم به فضای داخل اماکن موجب جلوگیری از گرمای زیاد و استفاده بیستر از تهویه هوا می شود که می توان به این نکته اشاره نمود که خود موجب کاهش هزینه های تهویه هوا می شود.

 

انواع سایبان

همان طور که اشاره کردیم سایبان ها دارای دو نوع ثابت و متحرک (دستی –برقی یا موتوردار) می باشند که به اختصار به آنها می پردازیم.

  • سایبان ثابت

از نوع سایه بان هایی می باشد که ثابت است مانند انواع سقوف پارکینگ یا مکان هایی که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نیست.

  • سایبان متحرک

سایبان متحرک به دو مدل سایبان متحرک دستی و سایبان برقی (موتوردار) تقسیم می شود .

  • سایبان متحرک دستی

که از اسم آن پیداست برای بالا یا پایین بردن آن از یک میل لنگ استفاده می کنند.

  • سایبان برقی

این نوع سایبان ها دارای یک موتور می باشند که وظیفه بالا و پایین بردن را به عهده دارد ، حرکت موتور را می توان از طریق یک ریموت ، کنترل کرد و با فشار یک دکمه سایبان را بالا یا پایین برد.

خرید و اجرای سایبان

اگر در زمینه خرید و اجرای سایبان پارچه ای و متحرک تجربه و تخصص کافی ندارید برای کسب مشاوره با فروشگاه های سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز در ارتباط باشید.

توجه!

اگر علاوه بر نصب و اجرای سایبان قصد اجرای فضای سبز و چمن مصنوعی در منزل و باغ خود دارید میتوانید به لیست  نمایندگی های فروش چمن مصنوعی در شیراز، ارائه شده توسط یاست صدرا ساختمان مراجعه کنید.

 هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *