گروه طراحی پارس

معرفی گروه طراحی پارس

چت آنلاین با گروه طراحی پارس

معرفی گروه طراحی پارس

گروه طراحی پارس با بهره گیری از افراد متخصص و کارشناس در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی و استفاده از لوازم و محصولات باکیفیت در ساخت توانسته است بروز ترین و خاص ترین نمونه های دکور را در پروژه هایی خود پیاده سازی کند و درصد بالایی از رضایت مشتریان خود را نسبت به طرح نهایی جلب کند، اگر در شهر شیراز زندگی می کنید و به دنبال گروهی حرفه ای هستید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید تا با بیان شرح خدمات، آدرس و شماره تماس به شما در این زمینه کمک کنیم.

خدمات گروه پارس

  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
  • طراحی و اجرای کابینت (کابینت وکیوم ، high glass ، mdf)
  • ارائه دهنده درب های لوکس ضد سرقت و اتاقی (نمایندگی سی در شیراز ، پلی وود ، درب ضد اب ، درب اتاقی لوکس، درب ضد سرقت لوکس و اکونومی)
  • طراحی و ساخت کمد دیواری

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

برای ایجاد طرحی خاص مطابق با سلیقه خود برای خانه، دفتر کار، مغازه یا فروشگاه، باشگاه و… ابتدا باید از طراحان تیم پارس بخواهید به محل مورد نظر شما بیایند، بعد از بررسی محیط، نقشه و بودجه شما نزدیکترین طرح را به سلیقه شما با استفاده از نرم افزارهای خاص طراحی کنند و در نهایت پس از تایید نهایی پروژه به مرحله اجرا برسد.

گروه طراحی پارس

طراحی و اجرای کابینت

کابینت آشپزخانه بخش اساسی و مهم در زیبایی یک خانه می باشد، داشتن یک کابینت زیبا به کیفیت متریال، نوع برش و طراحی وابستگی زیادی دارد، شما می توانید طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه خود را با خیالی آسوده به گروه طراحی پارس بسپارید و رضایت کافی را نسبت به نتیجه کار داشته باشید در ادامه نیز می توانید نمونه ای از پروژه طراحی و اجرا این تیم را ببینید.

گروه طراحی پارس

درب ضد سرقت و اتاقی

گروه طراحی پارس با اخذ نمایندگی برند های باکیفیت و بروز بازار در زمینه درب ضد سرقت، درب اتاقی، درب ضد آب و لوکس توانسته است محصولات متنوعی را از نظر قیمت، طرح و رنگ به مشتریان خود ارائه دهد. اگر قصد خرید دارید بهتر است با هماهنگی به آدرس فروشگاه جهت مشاهده نمونه کارها مراجعه بفرمایید.

گروه طراحی پارس

اطلاعات کامل آدرس و شماره تماس گروه طراحی پارس

آدرس: شیراز، چهارراه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 207 و 209

شماره تماس: 0713838907807138389064071383890650912060170009120844009

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *