فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا

فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا

اگر برای خرید و اجرای تایل در شهرک صدرا به دنبال شرکت ها و نمایندگی های معتبر در شهرک صدرا هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله از سایت رسمی صدرا ساختمان، لیستی از بهترین شرکت های فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا به همراه شماره تماس و آدرس، ارائه دادیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین شرکت های فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 دکوراسیون آسیا گستر شهر جدید صدرا 09177002274

قیمت خرید تایل در شهرک صدرا

هزینه ای که باید برای خرید تایل بپردازید به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال: کیفیت و جنس تایل، متراژ و شرکت تولید کننده. برای آگاهی از قیمت دقیق، با کارشناسان فروش شرکت های معتبر، در ارتباط باشید.

فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا

نصب تایل گچی

برای نصب تایل گچی نرخ های متفاوتی وجود دارد. هر فرد یا شرکتی نرخی متناسب با کیفیت و استانداری که دارد، ارائه میدهد. همچنین زمانی که صرف اجرای پروژه میشود نیز، تعیین کننده هزینه نصب میباشد. هرچه زمان طولانی تری صرف شود هزینه دستمزد هم به طبع بیشتر میشود.

اگر قصد اجرای کناف نیز، دارید به لیست متخصصین فروش و اجرای کناف در شهرک صدرا، در سایت صدرا ساختمان مراجعه کنید.

نمایندگی های فروش و اجرای تایل گچی

برای خرید تایل و نصب آن با شرکت های معتبر فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا ارتباط باشید، یا در ساعات کاری به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید.

جمع بندی فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا

مراکز فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا را در این لیست از سایت صدرا ساختمان به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت فروش و اجرای تایل در شهرک صدرا 1403 را بگیرید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *