ساخت سوله در شهرک صدرا

ساخت سوله در شهرک صدرا

سوله جز یکی از سازه های مهم و مورد نیاز در صنعت می باشد. این سازه فلزی با سقف شیب دار معمولا برای انجام فعالیت های صنعتی انسان می باشد اما کاربرد های متفاوت دیگری نیز دارد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد. در این مطلب از سایت صدرا ساختمان لیستی از شرکت های ساخت سوله در شهرک صدرا به همراه آدرس و شماره تماس ارائه دادیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین و معتبر ترین شرکت های ساخت سوله در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 شرکت سامان سازه سرآمد صدرا 09176099965

قیمت ساخت سوله در شیراز چقدر است؟

ما نمی توانیم قیمتی دقیق را برای ساخت این سازه به شما بیان کنیم چراکه قیمت ها بسته به نوع سازه و اندازه متفاوت خواهد بود. برای اطلاع دقیق، بهتر است با شماره های مندرج در جدول تماس حاصل فرمایید و از آن ها بخواهید فردی کارشناس را به محل ساخت سوله شما اعزام کنند، این فرد با بررسی محیط، نوع سوله، اندازه و… قیمتی دقیق را برای استارت پروژه شما بیان خواهد کرد.

ساخت سوله در شهرک صدرا

انواع طراحی و ساخت سوله

۱ –  سوله خرپایی ( نام های دیگر این نوع سازه : سوله سبک ، سوله HSS ، سوله سبک قوسی )

۲-  سوله تیر ورقی ( نام های دیگر این نوع سازه :  سوله سنتی ، سوله سنگین )

۳ –  سوله UBM

۴- سوله دست دوم ( که البته اصولا فقط به روش تیر ورقی موجود هستند ، و قطعا نمی توان گفت که یک روش مجزا است ، اما به دلیل تقاضا این را هم در این مطلب آوردیم )

توجه!

در طراحی و ساخت سوله های صنعتی، در نظر گرفتن فضای آتش نشانی، فضای سبز، محوطه سازی و نوع کاربری در محل مجاز برای ساخت این سوله اهمیت دارد. بهتر است برای طراحی دقیق و مناسب، با شرکت های ساخت سوله در شهرک صدرا در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *