تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا

تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل دستگاه های آشپزخانه هتل‌ها، رستوران‌ها، کارخانه‌ها، ادارات و سازمان‌های بزرگ است، که برای کارکنان این ارگان ها در آن تدارک غذا دیده می شود. به همین منظور، بسیار مهم است که تجهیزات با کیفیت خریداری شود. چرا که استفاده هر روزه از این دستگاه ها استهلاک آنها را افزایش میدهد. در این مقاله از سایت صدرا ساختمان لیست بهترین فروشگاه های مجاز تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا به همراه آرس و شماره تماس ارائه شده، که در جدول زیر خواهید دید.

لیست بهترین فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه در شهرک صدرا

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 تجهیزات آشپزخانه محمودی (طاها شیر) صدرا، چهار راه امام خمینی، پایین بانک رفاه 09171127233

قیمت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم مانند تجهیزات آشپزخانه خانگی به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثال: کیفیت، برند سازنده و کارایی آن. در نتیجه اگر قصد خرید تجهیزات آشپزخانه دارید، بهتر است با کارشناسان فروش نمایندگی های مجاز در ارتباط باشید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا

بهترین برند های تجهیزات آشپزخانه در بازار

در بازار تولید تجهیزات آشپزخانه، شرکت های زیادی فعالیت می کنند. در میان آنها تولید کننده هایی هستند که نسبت به رقبای خود در بازار برتری هایی دارند. در ادامه این مطلب به برخی از این تولیدکنندگان اشاره خواهیم کرد.

  • Apw
  • LINCOLN
  • LOTUS
  • و…

فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در صدرا

اگر قصد خرید تجهیزات آشپزخانه دارید، بهتر است از نمایندگی ها و یا فروشگاه های مجاز این محصولات را خریداری کنید. برای اطلاع دقیق از قیمت هر دستگاه و اطلاع از نحوه خرید اقساطی تجهیزات، با فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا، در جدول بالا در ارتباط باشید، یا در ساعات کاری آنها حضوری مراجعه کنید.

جمع بندی تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا

فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا را در این لیست از صدرا ساختمان معرفی کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صدرا 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *